söndag 1 februari 2009

Oh vilket party!

Yes, igår var det dags för födelsedagsfest för mig och Tuben. Det blev mindre folk än väntat, men de som kom var ju Eliten, so to speak, plus minus lite folk. Först blev det ölande, abba-singstarsjungande och stressa i oss lite pizza (som var 1½ timme försenad) för att sen ta taxi till Ballbreaker, Kungsholmen. Väl där så bowlades det och jag vet inte om det var ölen eller nåt annat, men jag sööööög på det verkligen. My god! Pinsamt. Speciellt med tanke på att jag hade skrytit om att jag var rätt bra... Well, så går det när man skryter.
Senare efter bowlingen så drog vi iväg till Gamla Stan för att gå på Pan. Trodde det hette Pans, men nej. Jag, Joey, Luke och Tuben tog taxi efter ett tag, för vi pallade inte med att leta efter tunnelbanan. Väl där så dansades det, togs kort, (bilder kommer finnas på fb), och dracks en del. Den som drack mest var nog Tuben. Han mumlade om kaffe i taxin på vägen hem, vinglade i säng och vaknade full tror jag. Haha.
Idag har vi slappat och dött i soffan, jag har åkt in och mött syster för att hämta paket, tillbaks till Tuben, ser att syster glömt en gps i påsen jag fick, vi käkade och fikade, syster ringde och ringde, jag hörde inte telefonen, de satt i Farsta och väntade en timme, sen åkte jag hem för att ge henne den där gps:en som hon hade glömt. Nu ska jag se Lipstick Jungle med Miss Fatty och duscha. Sen mer jobb imorgon. Please, can someone help me find another job??
All my love to you / Layzy Lady

2 kommentarer:

FatCat sa...

Hello darl. Jag roar mig o skriva ett litet inlägg. Jag vet att du inte haft de roligaste kommentarerna på sistone. Det är tråkigt att det blivit så fel. Hoppas det finns platser kvar på kryssningen så kanske det kan muntra upp oss. Det kan vi behöva! Vi kan fira att vi inte har såna liv fulla av drama som en del evrkar ha. Inga namn nämnda. Stor kram och ses därhemma ikväll :)

A memory can be forgotten A feeling lasts forever sa...

hello baby! ja, det har ju inte varit de bästa kommentarerna, och pallade inte se de varje gång, så bort med de! poff! bloggen ska ju göra mig glad. ska skriva nåt skoj inlägg nån dag, har inte blivit så mkt på senaste tiden. love u babe! pöss/ Layzy Lady