måndag 19 januari 2009

I fredags fyllde Miss Fatty år, det blev tacosätande,drinkar och SingStar och yes, jag vann så hårt över Tuben. Yey! Blev till och med Stigande stjärna! How good am I? I lördags hade vi 6-filmsmarathon. Vi såg Eden Lake, Shutter, She's the man, Burn after reading, Tropic Thunder och Lock Stock and Two Smoking Barrels. Eller ja, den sista såg jag bara halva, för jag somnade. Well, that's me. Äh, skit också, trodde jag skulle ha massa att skriva....
Oh, visst ja! I helgen händer det grejer, på fredag är det äntligen dags för Joeys helkväll! Weei! Fast egentligen så skulle jag och Joey gå på en grej på jobbet, men what the hell, det kommer fler fester! Och en massa fester är inplanerade. Först har vi Joeys helkväll, sen min och Tubens födelsedagar och så Luke's inflyttnings/födelsedagsfest! Wohoo! Paart-ey!
Nej mina vänner, dags att kika på Lipstick Jungle och Vänner!
Kisses to all of you hunnys! / Layzy Lady

Inga kommentarer: