tisdag 6 januari 2009

Dyngsjuk,ledsen, förlåt

Jag hatar att bråka med folk. Jag får ångest när jag säger vad jag tycker, för jag vet att det kan såra människor som jag älskar. Nu har jag sårat en av mina bästa vänner, pga en skitsak. Eller ja, det är en allvarlig sak, men ändå egentligen en skitsak som man inte ska behöva bråka om. Vi sa saker till varann som sårade oss båda två. Tror det här är det största grälet vi har haft. Vi är sams, men vi behöver prata mer, jag vet. Men sånt här är jättejobbigt för mig.
Det slutar alltid med att jag alltid ber om ursäkt även om det kanske inte behövs. Vet dock i det här fallet att det behövs i och för sig, men ändå. Jag är expert på att ta på mig skulden på allt när jag bråkar med någon. Fan, nu låter det som om det här inte är mitt fel alls att vi har bråkat, men det är det också. Jag hoppas att vi löser det här på bästa sätt, så att alla inblandade blir nöjda och glada med situationen.
Jag hade svårt att sova inatt. Vet inte om det var bara pga förkylningen eller också för att jag inte blivit ordentligt sams med dig. Jag har mått så psykiskt och fysiskt dåligt pga det här. Jag har känt mig som en hemsk människa. Vi var båda väldigt ledsna och sårade. Jag vet inte vad jag ska säga mer än förlåt. Förlåt så många gånger som det behövs. Förlåt. Jag älskar dig.
/ Layzy Lady

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gumman
Du vet man kan va ovän och bråka med många. Men det är med dom som man tycker om mest som man oftast har dom största grälen med.
Visst det är inte så kul när man väl bråkar eller direkt efteråt.
Men när man är riktigt bra vänner så pratar man, lär sig förstå varandra bättre och på så sätt kommer varandra närmre :)
And you know were I am, om du vill prata

kramar
/The V-Man

Anonym sa...

ok på den avslutningen så låter det ju som vi precis bråkat men det har vi ju inte :p

Tänkte bara avsluta med att säga:

Allt ordnar sig gumman :)

FatCat sa...

det ordnar sig, ibland känns bråk så mkt större än vad det är. älskar dig, nothing small or big will keep us apart. puss min älskade flamate