måndag 12 januari 2009

Stupid ass....

Ibland känner jag mig så sjukt korkad. Det enda jag kan är att logga. Visst, det är ett jobb det med, men hallå, 3 år är väl lite väl lång tid? Jag får skylla mig själv som inte får fingrarna ur arslet och söker jobb, men man blir inte direkt motiverad när man alltid får en massa nej. Jag har börjat gå upp i vikt igen, visst det är bara att börja träna, men det är det där med att börja också. Jag älskar att träna, när jag väl är igång, men det är så sjukt svårt att börja. Ska verkligen försöka sluta äta godis och sånt, men det är fan svårt när ens kille äter hela tiden, haha. Då tänker man, jaja, nån gång ibland gör inget. Fast det gör det ju. I alla fall för mig, som det syns på direkt. Så fort jag blir helt frisk, då jävlar ska det tränas.
Jag är sams med personen som jag var ovän med. Det känns bra. Gillar inte att vara ovän med nån. Hmm..hade en mysig helg med Tuben, vi bastade och kollade på film och bara myste. Jag har världens bästa present till honom när han fyller år, eller ja, jag hoppas att den är bra i alla fall. Jag skulle kunna göra vad som helst för honom. När jag är med honom känns det som om jag har hittat hem. Det är svårt att förklara, men det känns bara så. Jag hoppas att han känner nåt liknande för mig.
Jag längtar tills på fredag, då Miss Fatty fyller år, tills helgen efter den då vi äntligen ska ha helkvällen för Joeybanana och sen till min och Tubens "fest". Yey! Nej, nu ska jag äta frulle och komma på nån slags middag. Jag hoppas jag får lite kärlek på jobbet... ;)
/ Layzy Lady

Inga kommentarer: