fredag 2 januari 2009

2009-ett fantastiskt kommande år

Gott nytt år alla mina älskade vänner! Hoppas att ni hade ett superbra nyår! Det hade i alla fall jag, trots besök hos porslinsguden. Haha.
Ok, I take it from the beginning. Nyårsafton, årets sista dag, började med en snabbis i centrum för det sista inhandladet av lite grejer. Sen hem, greja med mumsiga smörgåstårtor, eller ja, i alla fall dekorationen, för tårtorna hade vi ju gjort dan innan, jag och Miss Fatty, så att de skulle gotta till sig. Eller vi dekorerade ju en, för den andra skulle vi ju aldrig orka. Det började så fint med räkor och gegg, lite tomater och gurka, sen kom jag och öste på med massa smulade ostkrokar. Haha, den såg inte klok ut. Bara väldigt mycket party.
Senare efter middagen, och efter mitt vinspillande, ja, jag spillde massa vin, jag kan inte riktigt kontrollera mina kroppsdelar ibland, så sjöngs det SingStar. Jag sög rätt hårt på det i början i alla fall, men slog min lilla Tuben på några låtar i alla fall, men sen så vann han över mig i alla fall. Well, allas vår Miss Fatty blev listetta minsann. Och även en SingStar, så grattis darl. You are the true winner.
Efter singstar bar det iväg till Årsta för hemmafest hos Jocke, a.k.a Grannen och S.S öppnade även sin dörr. Det sjöngs, dracks en massa och skålades på balkongen. Sen att jag kräktes upp halva mig inne på S.S toa, behöver vi inte prata om. Haha. Vi sov kvar där, för att jag däckade sen. Klockan nio nästa morgon så beställde Tuben taxi hem till Farsta, för att jag vägrade åka kommunalt hem, eftersom jag fortfarande var körig i magen. Hem, duschade, sov till halv fyra, upp, slänga sig i soffan för film och vänner-race och pizza. Tror jag reste mig två gånger på massa timmar. Haha.
Idag har jag träffat mina brudar, fröken Gull och Joeybanana för den traditionella fikan på Pierrot, i massa timmar. TACK tjejer för att ni finns! Och tack Miss Fatty för att jag får bo här, att jag har fått bo här i ett halvår nu. Och tack älskling, för att jag har träffat dig, och för att vi trivs så bra ihop och att du är ditt underbara fantastiska du! Love you babe. <3
Nej, nu ska jag städa mitt kära sovrum och sen mysa med Miss Fatty.
Jag känner att detta år kommer bli ett fantastiskt år, fyllt av kärlek och glädje!
/ Layzy Lady

1 kommentar:

Anonym sa...

vännen vännen!! du är bara för underbar!! härligt se dej i stan igen :) och härligt höra att du är glad :)