onsdag 4 mars 2009

Män som hatar kvinnor....

...en av de bästa svenska filmerna jag sett! Och de orden kommer från Tuben som hatar svenska filmer. Jag var och såg den igår, mådde fysiskt illa på vissa brutala scener, men den var sjuuuukt bra. Innan filmen åt vi på helt underbara Latino Cajun som jag blivit helt hooked på.

Igår blev jag lite ledsen för att jag kom att tänka på massa gamla saker som hänt som jag inte mår så bra över, och det blev inte bättre idag för att Svinet är så fucking omständig och inte kan göra det bästa av situationen med vår lägenhet. Jag har fortfarande rätt till lägenheten, ett förstahandskontrakt på en hyresrätt, och jag kan inte göra nåt åt det. Eller? Tyckte att vi kunde byta tvåan mot två ettor, eller i alla fall försöka. Men nej, han har för mycket grejer för att flytta in i en etta. FUUUUCK! Fattar fortfarande inte hur jag stod ut i 5 år, i fem jävla år med den mest egoistiska och omständiga människan på jorden som jag känner. Imorgon kommer det komma ut fler aggressioner på boxercisen. Watchout Fatty! ;)


Haha, igår hände en kul grej eller ja, komisk, pinsam, whatever....Jag och Tuben hade det väldigt härligt mellan lakanen och så började min näsa att killa, eller kittlas eller vad det nu heter, så jag sa det och vi började skratta åt situationen och så fick jag snyta mig mitt i allt. Well, lite humor ska väl ibland vara inblandat. Kul hade vi i alla fall och bra blev det sen.


Har tränat idag, det var härligt, men jag fick nån flumattack mitt i hantelövningarna och gjorde ingenting seriöst förutom på slutet. Ah well, imorgon då jävlar Miss Fatty. Time to kick som fucking ass!

Händer i veckan:

Imorgon: Spöa Miss Fatty

Torsdag: Middag med Tuben för att fira 4-månadersdagen

Fredag: Helkväll för Joey (finally!!!!!)

Lördag: Hm... vad var det nu igen...? METALLICA BABY!

Söndag: Ingen aning. Jag ska nog bara nöja mig att vara lycklig!

Pöss och hej leverpastej/ Layzy Lady - the one who kick's ass! ;)

Inga kommentarer: