fredag 20 mars 2009

You gotta fight, for your right....

Har fortfarande sjuuuk träningsvärk efter mitt och Miss Fattys stenhårda boxercisepass i onsdags. Åh jäklar vad vi peppad, vrålade, svettades och kämpade. And we kicked those asses! Yeah baby! Jo, jag och Miss Fatty har ju blivit hängivna gymbrudar. We rooooock!


Ah, nu är jag arbetslös, och känner mig konstigt nog lättad. Men rädd. Vad ska man göra nu? Jag och Joey har i alla fall lovat varann att försöka att aldrig jobba mer på Titan. We're done. Been there, done that....Too long!

Hur svårt kan det vara att svara på ett sms eller två? Ni har förmodligen ingen aning om vad jag pratar om, men grejen är den att jag tycker det är skitjobbigt när folk inte kan svara på sms, inte ens viktiga (well, det kanske bara är jag som tycker de är viktiga) sms. God, jag vet, jag är tjatig, överdriven och nojig och säkert alldeles för needy. Men det är ju jag. That's who I am. Take it or leave it.

Hm, kanske måste lämna bort mina två katter. Tarzan, som bor hos mamma, är elak mot de andra katterna, så då måste han flytta. Och Signe, min vita perser, mår nog inte så bra här med Miss Fattys katter. Hon är en ensamkatt. Tror jag. Plus att jag är ingen persermänniska, too much work for me.

I helgen ska jag slappa och träffa Tuben. I miss him. I miss us. Ok, nu lät det helt fel, men jag tror att vi behöver tid för oss själva. No offense till Miss Fatty eller hans familj, we love you, men man behöver tid för sig själv. Alltså vi två. Nobody else. Och det är svårt att ordna. Men vi får ta och ordna det. Somehow. Hoppas på picknick vid sjön imorgon. Lovetime! <3

/ Layzy Lady - Suck me sideways and shoot me slowly

2 kommentarer:

FatCat sa...

skönt att du fick det du behövde tillslut. visst kanske du överreagerar lite, det är svårt när man är mitt i det själv, I should know...men samtidigt så tycker jag att du gör rätt i att lyssna på magen/hjärnan/hjärtat. om det känns knas så kanske allt inte är som det ska. hoppas ni får en bra stund för er själva imorrn. beställer fint väder :) klart jag förstår ni vill ha egen tid. inget konstigt alls. Stor kram din kombo och fighting-partner

Anonym sa...

Jag förstår vad du pratar om ang smset.. jag är likadan och hoppas nu att du har fått det du ville att personen X har sagt det...
Jag lider med dig men jag hoppas att ni får en toppen dag...
Stor Kram