måndag 6 juli 2009

11 days baby...11 days...

YES. ENDAST 11 DAGAR KVAR TILL KRYSSNING! Längtar som en tok! Känner på mig att det kommer bli askalas! 40 timmars festande och dansande, ätandes och sightseeandes i Riga. Snart är det bara 10 dagar kvar, om ca en timme. Önskar att fler kunde följa med, men en del av The Elite åker. Jag, Miss Fatty, Tuben, Little Roger Rabbit, Johan och Seb. Nice crew.
Ok, inte så mkt nytt på jobbfronten. Grejen med D är bara knas, verkar inte bli av, han säger ju inte så mkt till mig, dyker inte upp när vi ska ses osv...Börjar tröttna. I give up. Om han nu inte skulle show up on my doorstep soon. Men det gör han ju inte. Inte hört nåt mer från intervjun jag var på, men det var ju de närmsta veckorna de skulle höra av sig. Sökte fem jobb till. Kanske inte så mkt, men ändå.
Jag och Tuben firade 7 härliga månader i söndags. Trodde inte det skulle bli av eftersom han först fick för sig att han ville ha sin alonetime som jag fortf har väldigt svårt att vänja mig vid, just den dan, men på nåt vänster ändrade han sig. Vi kollade på film, lyssnade på mysmusik, en lista som han hade gjort dagen till ära, käkade mjuk pepparkaka och bara hade det bra. Jag trivs så otroligt bra i hans sällskap. Är så himla kär i honom. Heeelt crazy. Han är den jag kan skratta med, prata med, gråta ut hos, och bara vara tyst utan att ha tråkigt. He's perfect. And he's mine.
Vi hade fest med lite nytt och lite gammalt folk i fredags, that was fuuun! Too much tequila...om det nu kan bli too much tequila. Haha. Det spelades Våghals och sjöngs Singstar. Dagen efter var det Pripps Cup nere på Farstaängen. Fotboll. Öl. Regn. Yepp, Miss Wet T-shirt, that was me, för jag var ju dum och tro att det inte skulle regna och tog på mig vitt linne. Mmm...Good choice. Not. Sen blev det het dusch, varma kläder och O.C resten av kvällen.
Jag är så sugen på att gadda mig nu så jag döööör! Har massor av idéer men inga pengar alls. Nån som vill bidra? Tuben ska gadda sig den 15 och jag ska följa med. Kommer bli sjuuukt avis, men men. Jag får vänta. That sucks...
Love you guys. You are the best!
/ Layzy Lady - och så blir man platt

2 kommentarer:

FatCat sa...

räknar dagarna, jag är inställd på kaos. sen fårvi se om det blir bra kaos eller dåligt kaos. Hahahaha. Kram, vi ses snart.

A memory can be forgotten A feeling lasts forever sa...

klart det blir bra kaos! det kan bara bli bra när det gäller oss! pöööööss!