måndag 15 september 2008

Hjärnan ligger kvar i sängen och sover...

Yes, så är det. Min hjärna verkar ha slutat funka sen i söndags morse när jag klev upp ur sängen. Vet inte varför. Men folk kunde prata med mig och jag svarade, fast sen gick det liksom inte in. Och idag, måndag, på jobbet...Gick inte att jobba. Eller jo, men det gick seeegt. Bandet vägrade ta slut. Sen mitt i alltihop så blev det tårta från Tv3, som ingen av oss fattade varför. Vi skojade om att de hade nån hemsk baktanke med tårtan. Well, det var bara tacka och ta emot, baktanke eller inte, god var den! Och gissa om jag behövde sockerkicken. Yummie!

Sen var Johannabanana sjuk som jag vet inte vad. Såg ut som hon legat bland 10 hundar, som den allergiker hon är. No offense gums, men du såg lite schleten ut. Carro kom hem från Värmland idag, snackade lite med henne och hittade Oreos i köket. Då blev jag glad. :D

Jobbade över lite idag för att ta igen lite timmar, kom hem för ett tag sen. Snackat lite med min kombo som inte heller haft en sån bra dag. TUR att vi har varann, baby, så vi kan muntra upp varann. Och imorn kommer Annika! Weei! We miss her!

Jaha, annars i veckan då? Imorgon ska jag träffa min kära vän Anna, vi ska fika och snacka skit. Det ska bli kul. Var ett tag sen vi sågs nu. På onsdag är det C O L D P L A Y! Torsdag vet jag inte, mannen kanske? Fredag, ingen aning, lördag ölmässa och söndag vet jag inte heller...Så kind of varannan dag då. Förutom imorgon och på onsdag. Hihi.

Well, det är förkylningstider både på jobbet och hemma. Hoppas hoppas hoppas jag klarar mig från att bli sjuk. Får se om jag åker till Dalarna nästa helg. Syster har ju inflyttningsfest, så då kanske man ska ta och åka upp. Har ju inte varit "hemma" på tre månader. Kanske dags att träffa familjen.

Jaha, nu ska blonda dalkullan äta, och sen kika på Bubble Boy med Miss Fatty. Vi kan behöva en uppiggande komedi.

Puss och kram skumbanan!

/A memory can be forgotten, A feeling lasts forever

2 kommentarer:

FatCat sa...

Haha du är ganska rolig du själv du. Ja jag är glad att jag har dig som kan muntra upp mig när det år åt skogen.Nu ska jag se vad jag kan hitta för skoj i köket o mätta min lilla Fatty-mage...puss på dig bästa kombo.I See you i ögonvrån :)

A memory can be forgotten A feeling lasts forever sa...

haha, ja ibland får jag till det. och jäkligt nöjd är jag med mig själv ibland. :p du muntrar upp mig också darling. :D:D
ja du, vi har bytt tillbaks magar nu. ser dig också i min lilla ögonvrå. tihi. :D pöss pöss dörling...