söndag 21 september 2008

Yesterday










































































































































































































































































Gårdagen började segt, men runt tretiden så var det dags...sorry...vid halv fyra hoppade jag in i duschen för att sen piffa till mig till ölmässan. En halvtimme sena (pga Miss Fattys bror Mattias som absolut skulle ha en Swedbank-bankomat) kom vi till Factory och kunde ta kvällens första öl. Hittade några goda, andra var skitäckliga...blev lite lagom lullig, eller fan va jag ljuger och hittar på...blev lite full faktiskt.
Utanför Factory skulle jag och Carro posa lite vid en av mina favoritbilar, en minicooper. Sen dyker det upp en vit limo bakom mig, då är man ju tvungen att posa framför den med. :D När Miss Fatty och resten av gänget dök upp så skojades det om att åka limo, och rätt som det var hade generösa Fatty sagt; jo, vi åker. Och så åkte vi.
Mycket röj och party och fotografering och posande blev det i limon. Vi anlände med stil och klass till klubben Ambassadeur efter att vi plockat upp våran älskade vän Annika på jobbet och en timmes cruisande. Där inne blev det shakande ass och efter två timmars dans blev alla trötta och hungriga. Så vi drog till Burger King Medis, där jag bara klagade på hamburgaren som var värsta brända cancerburgaren. Dock var stripsen goda. Jag och Carro satt och sjöng Duffy, Fatty var också med på ett hörn.


Eftersom Annikas fot var helt paj så tog vi taxi hem. Det var rätt skönt faktiskt. Väl hemma bäddades det till våra nattgäster, Niklas och Mattias (Mattias kom ändå inte hem) och Annika sov inne hos Fatty. Det spelades lite Winnerbäck, sen gick blondinen och resten av gänget och la sig.


Vaknade första gången runt 11, men hade sån huvudvärk så jag somnade om och gick upp vid 13...Nu kikar vi på reprisen av Idol. Ska väl äta nån vettig frulle snart.


Mannen är ute på landet och vilar upp sig. Uppdatering där? Jao, vi har snackat lite, och det är ganska positivt. :D Är glad, väldigt glad. He makes me happy. Vi har ju träffats i snart två månader, och vi har så grymt kul tillsammans. Det var längesen jag hade så kul med nån kille.
See ya fabolouse people!
The woman with class and style/A memory can be forgotten, A feeling lasts forever...
















































Inga kommentarer: