lördag 13 september 2008

Shoo gott folk!



Idag är det lördag, en annorlunda lördag. Jag ska träffa mannen och få reda på vad han känner för mig. Detta kan bli intressant. Vi umgås ju som sagt rätt flitigt med varann, men trampar ändå på samma ställe. Det är samma visa varje gång, vi hörs varje dag, vi träffas minst en gång i veckan, och när vi ses gör vi samma sak every fucking time! Börjar bli liite trött på att alltid kolla på film och mysa.



Missförstå mig inte, mysa är jättemysigt, men seriöst vad vill du mig karl?? Det får jag förhoppningsvis reda på idag. End of story for today.



Den här veckan har jag jobbar dag som kväll, missat min kära kombo, vi har gått förbi varann hela tiden...det har känts tråkigt. Vi hann iofs med en liten uppdatering igår. Får se om vi kan hänga mer idag innan vi ska iväg på olika grejer. Hon ska ju på 30-skiva och jag ska till världens ände och få min dom. Oj, shit, my god, vad seriöst det lät. Men lite dom är det ju. Men piss! Vi skulle ju lämna ämnet sa jag ju!!



Igår: Avskedsfest för den resande Bella, som är hemkommen från Australien ganska nyligen men drar iväg till Norge, till Bergen tror jag det var för att jobba. Till Bergen där de snackar "småländska goes norska" enligt Bella.

Iaf, igår bar det av till Årsta, hem till Jake. Alltid lika roligt att träffa honom :D Han bjöd på en grogg och vi snackade. Lukas och Johannabananahannamontana kom lite senare, och då blev det fart på festen. Nej, då det var roligt innan också. Vi drack och snackade, åkte taxi in till stan, försökte komma in på Debaser Slussen, men det blev ju fullt precis när vi kom fram...ajaj...då blev alla tråkiga och åkte hem. Trion, alltså jag,Lukas och Johanna gick till Medusa, men fick inte komma in för de trodde Lukas, (som var mest nykter) var för full! Hatar vakter. Så då drog vi till Donken och käkade. Varit ut två helger i rad och det enda jag spenderat pengar på är Donken! Haha,tragiskt men sant. Skulle möta upp min vän finnen också, men tror han var lite för full och trött för att ta sig från Mosebacke till Slussen (ok, inte långt, men jag orkade ju inte heller ta mig nånstans), så det blev inget. Tråkigt, men det blir fler tillfällen.

På vägen hem på tunnelbanan så träffar jag två skitroliga snubbar. Den ena han hickar som en galning, vilket får fulla jag att asgarva, för jag tycker det låter så roligt. Då börjar vi snacka. Den andra han verkar allmänt trött på sin vän. Iaf, har sällskap med de till porten, råkar byta nummer. (Vaddå råkar tänker väl ni nu, men shit happens när man är full). Nej, just ja, det hände en grej till. En tredje kille kommer fram och talar om för mig hela tiden hur vacker jag är. Han är ganska söt, och jag kunde ha fått hångla, men nej...hade inget behov av att hångla denna okända söta människa. Tänkte på mannen. Visst, vi är inte tillsammans (eller?) men vi dejtar inga andra, och då tolkar jag det som att vi hånglar inga andra heller.

Iaf, den ena av de här två killarna, inte hickkillen utan den andra, får iaf mitt nr. Han messar när han är hemma och skriver gulliga saker. Well, det är väl sött, men nej. Det är inte från han jag vill ha fina mess ifrån.

Den här veckan då...hm...vet inte vad som händer, bara att det är ölmässa på lördag som jag ska gå på...Det blir skoj! :D Okej, datorn är ganska varm nu, så den borde få vila lite.

Have fun in the fall!

/A memory can be forgotten A feeling lasts forever

Inga kommentarer: