söndag 14 september 2008

Myspys men inget snack

Well hunnybunnys, igår var det lördag, denna speciella lördag. Träffade Mannen, vi var och käkade på Ming Garden där de hade gryyymt god mat, och mycket mat var det. Var fortfarande mätt runt 2 inatt. Sen blev det bowling där den första serien var rolig, men sen blev det rätt trist faktiskt. Några öl på Spoons och så blev det lite irritation från min sida när mina kära sega vänner Johannabanana och Luke never showed up on time. Bad dock om ursäkt till vännerna senare på kvällen för min sura min.

På vägen hem ringde exet och frågade den otroligt viktiga frågan om han fick låna kattsand av mina parents. Irriterande störningsmoment var det, eftersom Mannen just började visa liite intresse denna kväll. Well, jag har väl inte heller varit så on him på sista tiden, rätt off faktiskt. Skitsamma, inget snack blev det iaf, tyckte lite synd om Mannen som var trött och sjuk. Vi ska iaf kanske ses idag. Det blir nog bra.

Okej, vad händer annars då i mitt lilla liv? Nada. Eller jo...det är ju september, då händer det grejer minsann! :D Onsdag är det Coldplay-konsert, weeei! Sorry mami, synd att inte du kunde gå. Jag lovar att ta kort, om det går. Sen på lördag är det ölmässa, det ska bli lite skoj att gå på faktiskt. Vi är en hel del som ska gå, fick jag nu höra av min kombo. Men skoj ska vi ha!

Hm...nej, nu blev det tomt i blondinens skalle, nu ska hon tvätta och äntligen äntligen umgås lite med Miss Fatty, the best combo ever!

Pöss och all kärlek till er mina älskade läsare, vilka ni nu är!

/A memory can be forgotten, A feeling lasts forever....

Inga kommentarer: