tisdag 9 december 2008

I have found my true soulmate

Now, it's official. Layzy Lady är inte singel längre. I fredags när jag och Miss Fatty hade vårat efterlängtade Black and Whiteparty 2008, som var gryyyymt btw. Massa härliga guys och sköna girls. Vi hade skiitkul, mycket dans, bra musik och härligt folk och mycket alkohol. Aj aj aj, vad jag var bakis på lördagen. Oj, shit. Men hade så mysigt med Tuben och Miss Fatty här. Låg i soffan hela dan. Hade my high schoolgirl-outfit som var mycket mycket uppskattad av Tuben. Så uppskattad att vi till och med blev tillsammans. Inte för att det hade med saken att göra, men ändå.
Yes babys, Tuben sa alla magiska fina ord och meningar som finns. Vi bestämde att från och med den 5 december så är vi ett par. Han är heeelt underbar, han ställer upp, han finns där, han diskar, städar, tar hand om mina vänner och mig självklart. Jag är så kär så det går knappt att beskriva. Han sa att han till och med planerat en liten semester för oss två till hans stuga nere i Skåne. Sooo sweet!
Hm, trodde att jag hade massor att skriva, men nej, det hade jag inte.
Jag är så glad att jag skickade det där smset och frågade om du kom ihåg mig. Jag ångrar mig inte en sekund älskling. Och jag är så glad att mina vänner tycker om honom och att de är glada för min skull, för jag är verkligen lycklig. Aldrig känt den här lyckan förut. Inte den här sorten.
Jag älskar dig. <3
/ Layzy Lady

2 kommentarer:

FatCat sa...

det var väldigt nice med vårt snak igår, blev het att efteråt. är så glad att du äntligen har hittat nån som passar dig som handen i handsken. he's a keeper. Tubby, we like you - a lot :)

A memory can be forgotten A feeling lasts forever sa...

du är så söt min älskade vän! Love you forever! <3 gillade också vårat snack igår darl. yeah, he's a keeper alright! pöss och köss the darlingest darling of them all! / Layzy