måndag 1 december 2008

Kastrering, frukost, tvätt och lek







Idag har jag varit och lämnat min lilla Signe på kastrering. Kändes konstigt att lämna henne där, alldeles ensam. Men det kommer nog gå bra. Pinsamt var det när veterinären ringde upp mig nu och sa att de måste ta bort tovor för att såret inte skulle bli infekterat. Well, shit happens. Betalt skulle de ha också. Vilka assholes, haha. Skojade bara. Trodde att jag skulle lägga mig igen jag, men nej, så var det inte. Blev ju pigg av promenaden till och från centrum.



Idag ska jag nog leka med kusinen Nean. Hon får ta sitt arlse och komma hit tycker jag. Får se vad vi hittar på. Oh, just ja. Hade en supermysig helg med Tuben och hans familj. Blev ingen bastu, men kladdkaka. Mumsis! Thx hun. Spelade tv-spel gjorde vi också. Nice som faaen. Vill också ha ett tv-spel ju. Frågan är X-box eller PS3? Roligare spel till X-box, men PS har ju bättre grafik och mindre dosor. Help anyone? Jag vill ju bara ha bil och fightingspel.






Nej, nu ska jag nog ha lite frulle. Sen blir det nog tv och tvätt.

Puss och kram skumbanan! / Layzy Lady


2 kommentarer:

FatCat sa...

vad är det för bilder du får tag på gums? haha :) lutar åt PS3, men x-box känns roligare...research goes on

A memory can be forgotten A feeling lasts forever sa...

google min vän, google. joo, roligare spel på xbox, men ps3 är snyggare och så. so keep the research going. puss