torsdag 18 december 2008

Jul, tripp, saknad, önskan

Om några dagar är det julafton. Very strange. Ingen som helst julkänsla. Imorgon bär det iväg till lilla L.A. Hade sjukaste drömmen inatt. Att Tuben hakade på upp, men i taxin på vägen dit så kom jag på att jag hade glömt tala om det för mamma, och Tuben var jätteorolig för att jag inte sagt nåt. Wieeeerd. Har alla julklappar klara...i skallen i alla fall.

Igår så hittade jag mina älskade skor, i min storlek. Ville så gärna ha de, men har ju inga pengar förrän på måndag. Suck. Men som sagt, det är ju snart jul, who knows what Santa bring me?


Ja, som sagt, imorgon blir det av, trippen hemåt. Kommer sakna alla här, vännerna och självklart min älskling Tuben. Är så glad att det funkar mellan oss, att det blev vi. Jag är så fruktansvärt glad att jag insåg att han var den rätte. Hihi, låter fånigt, men så är det.

Check out my dreamshoes (fast med rosa band)

/ Layzy Lady

Inga kommentarer: