lördag 29 november 2008

Fest,kladdkaka och bastumys

Igår var det fest, houseparty ute i...eh...bortanför Bandhagen i alla fall. Skitkul, massa sköna människor, bra musik, lite dans och så. Och självklart massa öööööl! Saknade Tuben som faaen. Försökte få tag på honom hela kvällen, tänkte att vi skulle ses. Fick inte tag på honom, så jag tog en tripp till Skogås, och knackade på Tubens fönster. Stod där säkert en kvart eller nåt...men han hörde inget.. Så jag tog mitt lilla fyllejag och åkte hem. Vilken tur att jag hade herr Värmlänning som sällskap, hela vägen till Tuben och hem igen. TACK för att du alltid är en sån ängel och ställer upp!
Miss Fatty var vaken, men vi gick och la oss ganska på en gång faktiskt. Huvudvärken hade kommit, och John Blund bankade på dörrn. Däckade i mitt iskalla sovrum, men det gjorde inget. Var nog bra för huvvet.

Imorse fick jag jättegulligt sms av Tuben, där han bad om ursäkt för att han inte hört mig, och hur mycket han tyckte om mig. It made my day! Bakfyllan var nästan som bortblåst. Härligt. Nu kikar jag på Bring it on again med Miss Fatty och ska snacka skit med henne, sen bär det av till Tuben där det väntar kladdkaka och bastumys.




/Layzy Lady

2 kommentarer:

Anonym sa...

Meh fick inte jag nån kredit för att jag satt uppe med dig kl 5 på morgonen ;P

A memory can be forgotten A feeling lasts forever sa...

förlåt förlåt förlåt!!! ska genast bli ändring!