torsdag 6 november 2008

I think I'm done

Finally. Jag har gjort mitt "val". Jag ska ta det från början. Igår var jag ut och ölade med Mannen, Malin, fröken Gull och Miss Fatty. Miss Fatty kom in en stund i alla fall. Det var skoj att hon kom in. Well, först var det jag och fröken Gull, vi träffades tidigare, för vi var så nervösa. Haha. Sen kom de. Och oj oj oj vad snygg och het Mannen var. Det kom upp mycket känslor, vi har ju inte träffats på över en månad. Vi satt och började öla, snacka skit. Den där kramen han gav mig, den betydde mycket. Det blev en del småflört från bådas håll, mest från mitt, men hade nån väntat sig nåt annat. Han pussade mig på kinden, då fladdrade känslorna. Senare på kvällen, på det berömda Mest, där jag och Mannen hade våran första dejt i somras, då kysstes vi. Hör och häpna(!) det var mysigt och så, men inte så mycket mer än det. Visst, det fanns känslor där också, vi snackade asmycket. Det kändes skönt. På vägen hem, då kom det. Min aha-upplevelse.
Vem får mig att le? Vem får mig att skratta och må bra? Vem bryr sig om mig? Vem tar hand om mig? Vem har mitt hjärta? (trumvirvel...haha) Tuben. Ja. Jag trodde också jag skulle "välja" Mannen. Men nej. Inte ens när han erbjöd sig att jag skulle få gästa hans lakan i helgen. Och som ni vet, så har jag längtat sååå efter det. Men då kände jag, nej. Vad meningslöst att gästa hans lakan när det ändå inte kommer bli nåt mer.
Idag ska jag träffa Tuben, berätta vad jag känner, vad som rör sig i min blonda lilla skalle, sen får han/vi utgå från det. Shiiit, vad nervös jag blev nu. Okej, jag vet att jag sa att jag aldrig känt såhär förut, när vi snackar om Mannen. Nej, jag är fortfarande kär i honom också. En del av mig kommer alltid att vara det. Han kommer alltid ha en del av mitt hjärta. Det känns tomt och konstigt, och en del av mig är fortfarande osäker...men samtidigt är jag väldigt säker på att det är Tuben som har mitt hjärta. Så Mannen, tack för allt det fina du gav mig och på nåt sätt fortfarande ger mig. Jag kommer alltid att älska dig. På nåt sätt.
/ A memory can be forgotten
a feeling lasts forever...

5 kommentarer:

FatCat sa...

good choice, the right choice. jag är stolt över dig. big hug Miss F

A memory can be forgotten A feeling lasts forever sa...

åååhh, tack darling. och du...är så glad att du tycker om honom också. och att du tycker vi passar bra ihop. =) it means a looot to me. puss och kram/A memory...

Anonym sa...

Darling jag är såå glad för din skull. Jag tycker Tuben verkar toppen för dig. Hoppas att du kommer bli toppen glad.
Ha en bra vecka...

Massa Kramar

A memory can be forgotten A feeling lasts forever sa...

åå, tack min älskade vän! jag hoppas också det. =)) ha en riktigt bra vecka mina älsklingar. Ni förtjänar denna underbara vecka! sola, bada, flörta, shoppa och sup för mig med!/ a memory...

Anonym sa...

Jasså du det ska vi nog fixa.. Får jag bestämma så blir det lite alkohol redan i morgon ... Jag har ju varit sjuk och längtar lite... skulle ju ha festat för två helger sen men blev inget... Så nu ska jag festa för både dig och mig... :)

Kram kram