torsdag 13 november 2008

And now what?

Nu var det ett tag sen jag skrev här...Vad har hänt då? Jag har äntligen fått mina sista saker från Xet a.k.a Svinet. Jag har fikat på mysiga Pierrot med herr Värmlänning, han följde med hit och testade min soffa. (Vi har slagit vad om vem som har skönast soffa, och han säger redan nu att jag har nog vunnit). Herr Värmlänning var så snäll och körde ut mig till Svinet för att hämta mina sista grejer, som jag väntat hur länge som helst på att få. Åkte dit, mådde illa som faaen på vägen dit, men thx to mr Värmlänning så blev jag rätt lugn. Vi gick upp, ringde på dörrn och den som öppnar är...en man, som inte var Svinet. Snacka om att jag blev förvånad. Frågade efter Svinet, gick runt och kikade på vårat forna gemensamma hem. Det var mycket "henne" i. Hans nya. Well, couldn't care less om deras lilla liv tillsammans. Hon är garanterat bara hans jävla re-boundgirl. Don't know, don't care, as long as he stays the hell away from me.
Tog mina grejer och gick efter ett tag, bommade igen dörrn utan ett hej då, inte en blick jag ägnade åt Svinet. På vägen hem så grät jag i alla fall. Av lättnad, av "sorg". Vi har även varit tillsammans i fem år. Levt ett liv tillsammans. Now, it's over...forever. Finally..I can breathe again.
Åkte hem med herr Värmlänning, handlade lite, han bjöd mig på wok, den sötnosen. Thx, det behövdes. Sen åt vi choklad och snackade skit och kramades. Sen åkte han hem, jag grejade vidare med tvätten, sen ringer han och talar om att han krockat! Vilken klump i magen jag fick. Men han är ju okej, så det är lugnt.
Jaha, Tuben då...Vi har inte träffats sen i måndags, då han var här och var onandoff, men han hade ont i sitt skadade knä, så det kanske var förståeligt, plus att han är sjuk. Hoppas han blir frisk snart så jag kan få spoona och bli pillad i håret och få känna hans härliga läppar mot mina.
Mannen kan ta sig. På riktigt. Han är inte värd mig. Vet inte vad han håller på med just nu, men han är ju bara jävlig och dryg mot mig. Inte vet jag om det är ett sätt att säga fuck you and go to hell eller som killarna gjorde när man var liten, drog en i håret för att säga att de tycker om en. Men nej, tror mer på det första eller nåt mitt emellan.
Imorgon kommer mina älskade änglar hem från deras härliga underbara semester. Saknar de som faaen. Saknar fröken Gull också. Men vi ska nog ses på måndag. Saknar även lite quality-time med Joeybanana. Det var ett tag sen nu.
Nu sprängs mitt huvud snart, jag ska fixa matlåda och fortsätta slökolla på all skit som går på tv ikväll. I helgen ska jag umgås med min underbara älskling Miss Fatty. Qualitytime!
All my love to those who care's about me.... <3
/ A memory can be forgotten
a feeling lasts forever...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Klart man gör allt föe n inderbar vän :)

Anonym sa...

och så kan jag inte skriva... :/
"klart man gör allt för en under vän :)" ska de va :P

Anonym sa...

shit va trött jag blir på mig själv.....!!!
UNDERBAR ska det va så svårt att skriva
äh jag testar fantastisk i stället då ;)

A memory can be forgotten A feeling lasts forever sa...

hahaha, var det svårt för dig? tack för allt hun. :) är så glad att jag träffat en sån fin människa som du. :D / a memory...

Anonym sa...

Hej Alex! Sofias kompis Anna här. du, man skall skita högaktningsfullt i exets nya tjejer. de kan gott få honom, eller hur. Men du, du måste ta bort ordet neger, man får inte använda det ordet längre. Ordet är borttaget från svenska akademien. Så bort med det för det finns inte. Jag undrar också om det var hon som var denne "neger"? Och där har man problemet med ordet, det klumpar ihop människor från en hel kontinent, ja en hel världsdel. Att använda det ordet syftar till att alla männsikor från en världsdel skulle vara en klump. Så är det ju inte, de skiljer sig självklart år lika mycket som människor i Europa skiljer sig åt. Man får inte klumpa ihop människor under ett epitet som vore de av en särskild typ pga av en färg på huden.
Så, en lång poltiskt korrekt utläggning. Hoppas du förstår vad jag menar och att du tar bort det!

//Anna

A memory can be forgotten A feeling lasts forever sa...

Anna, vad roligt att du skriver. Visste inte ens att du läste den här. :D som du kanske ser nu är ordet som inte finns borttaget och ändrat. hoppas allt är bra med dig och att vi ses snart! / a memory... a.k.a Layzy Lady

Anonym sa...

Jo jag läser titt som tätt, då du finns länkad från Fia! Kul att läsa om din pojkkarusell, jösses vad du hittar män överallt:) Fullt upp! Hoppas vi ses snart!

Kram

//Anna

A memory can be forgotten A feeling lasts forever sa...

vad roligt att du läser, och att du kommenterar! :D ja, jag är ju en liten mansslukerska enligt våran vän fatty. haha. men snart så är det kanske slut på karusellen :P