tisdag 25 november 2008

Finally

Yes, tog tag i livet lite och åkte till Ikea med herr Värmlänning och köpte min efterlängtade byrå! TAAAAAACK för hjälpen darling! Du är en ängel som alltid ställer upp! Herr Värmlänning följde med hem och spikade ihop den också, till och med jag var med på ett hörn som knappt hållt i en hammare förr. Men jäklar vad stolt jag var över mig själv. Ha! Vi hade skitkul på Ikea, blev lite barnsliga och åkte på den där vagnen som man har varor på, ni vet de där låga? Skitkul, snackade skit som vanligt, handlade lite käk, hem hit, fixade byrån och mat, käkade och sen åkte han hem. Oj, vilken konstig ordning det blev, men skitsamma.
Och imorn så kommer Tuben hit och ska få se mitt fina sovrum som känns som nytt. Passade på att rensa bort gamla kläder som jag inte använt på flera år. Skönt. Nu är det bara katten som ska kastreras och klippas, sen slutar jag leka vuxen ett tag.
Längtar så efter festen den 5:e. Av flera anledningar. Haha. Har kommit på att jag kanske är lite för öppen på denna blogg, men jag är ju sån. Men borde nog tänka på vad jag skriver om vem. Well, mår så mycket bättre att slänga ur mig allt som finns i mitt huvve, det känns bra. Annars kommer huvet att sprängas och mina vänners öron blöda om de hör allt allt allt hela tiden.
Actionbilder från mitt pysslande med byrån kommer senare här eller kanske på Miss Fattys blogg? Eller på facebook eller inte alls. Jag vet inte. Nu ska jag varva ner lite och kanske lägga mig i tid för en gångs skull.
Puss och godnatt/ Layzy Lady

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Alex! Nu skriver jag, Anna, igen. Jag tänkte på det här med katten och kastrering. Du kanske har haft kattflickor förr? Om inte, så bör man se till att vara hemma dagen efter kastreringen. När vi kastrerade Stila så var hon rätt väck efteråt, och vi var tvungna att se till att Liston inte var på hennes sår. Ni har ju ett gäng katter som kan vara på operationsåret. Tänkte bara säga det ifall du inte vet!
Vi ses nästa vecka, kanske i veckan om du är hemma när jag kommer, annars glöggkvällen. ska bli supermysigt! Kram

A memory can be forgotten A feeling lasts forever sa...

hello anna! nej, jag visste inte det. mamma glömde nog säga sånt till mig. tack så mkt för tipset:) ja vi ses nån gång nästa vecka iaf! ha en superbra helg! puss och kram! / Layzy