onsdag 5 november 2008

Love those dumplings...

Åh fy faaaen vad gott det är med dumplings. På Noodle House. Japp, åt där idag med herr Värmlänning. Sötnosen som var hur kul som helst. Och så snäll! Kändes som om vi hade känt varann hur länge som helst. Vi var öppna som böckerna på...biblioteket tänkte jag säga, men ni fattar vad jag menar. Hahaha, vi satt och snackade om allt och ingenting, drygade oss och käkade massa massa massa gott. Förrätt, älskade dumplings. Skulle kunna äta en hel middag på bara dumplings. Mumsis! Sen åt jag nån kycklingrätt med citrongräs, basilika och chili och grejer. Vi matade varann, det var lite skoj sådär på en första dejt. Såg säkert ut om om vi hade varit gifta aslänge. Haha. Och så of course kokosglass med chokladsås till efterrätt.
Fick en fin promenad runt Ö-malm när vi letade efter Nox, där Miss Fatty var. Herr Värmlänning drog hem då, medan jag gick in på galet snygga Nox, där hon var med jobbet på fancypancy champagneprovning. Messade ett "booty-call" till Tuben, men han har fortfarande inte svarat, så jag får väl sova ensam inatt. All alone. Well, inte mycket att göra åt.
Imorn (eller idag, vilket du nu vill) ska jag träffa Mannen, som jag för tillfället är sur på. Han har fått pms eller nåt. Fick ett mycket märkligt sms idag, eller två märkliga sms. Jaja, för trött för att bry mig om det just nu. Tuben makes me happy right now. Han börjar vinna mitt stackars trasiga hjärta. Får se hur lång tid det tar innan det krossas igen. Orkar inte bli kär kär egentligen. Bara jobbigt, för man blir alltid bränd och sårad och ledsen tills man nästan ger upp livet. Eller inte. Men ni fattar vad jag menar.
Nu kikar jag på mitt härliga Ufc. Love it. Men det är bara höjdpunkter från gamla matcher, de är inte lika bra som det andra jag brukar se när det gäller Ufc. Är faktiskt ganska trött nu...ska kika lite till, sen sängen, cause the girl needs her so called "beautysleep". Wtf, även om man får sin "beautysleep" så kan man fortfarande look like hell.
Anyway....say goodnight and go...
/ A memory can be forgotten
a feeling lasts forever...

Inga kommentarer: