lördag 8 november 2008

All alone for a week

Yepp, nu har mina änglar dragit till Gran Canaria för att lata sig, sola, bada, festa,shoppa, äta...Ja, så där som man gör på semestrar. Tuben var i alla fall här idag. Det var mys. Lite "stelt" i början bara, men sen släppte det. Inte vet jag om han tänker och känner mycket. Har faktiskt ingen aning om vad som försegår i den grabbens huvud. Idag hade jag second thoughts över mitt lilla val. Saknar Mannen som fan fortfarande. Speciellt efter han sa: jag tycker om dig som fan. Vet att jag inte ska märka ord, men ni känner ju mig. Märker vartenda ord, varje andetag, varje beröring. Det här är svårt. Är galet sugen på att träffa Mannen i helgen också. Men Tuben...han är bra. Han är fantastiskt. Jag tycker om honom jättemycket. Känslorna bubblar där när han rör vid mig. Har börjat fått lite svårt att andas också till och från. Kanske tänker och oroar mig för mycket, jag vet inte.


Igår när jag var hemma hos Tuben så...eller när jag var på väg dit, så lyssnade jag på Duffy-Warwick Avenue och då fattade jag precis vad hon sjöng om. Då kändes det som att en sten lyftes från mitt hjärta. Det var ju så det var mellan mig och Mannen nu. Men sen helt plötsligt idag...nope. Inte lika lättad och säker på min sak. Vet inte varför, men Mannen gets to me somehow. Jag vill ju ha honom...och Tuben. Men tror det skulle såra mig och alla inblandade om jag gjorde så. Jag och Mannen hade the greatest talk i onsdags. På fyllan, of course. Men inte vet jag om det bara var fyllan som gjorde honom så på... Eller om det var känslor inblandade också. Men i vilket fall som helst, så var han samma gamla fina Man som jag föll för. Denna underbara fina goa man.



Idag så kom Tuben hit ju. Det var verkligen jättemysigt, gillar verkligen honom. Han är underbar och fantastisk och bra på alla sätt och vis. Ville verkligen inte att han skulle gå. Hade gjort nästan vad som helst för att få sova bredvid honom inatt. Synd att han skulle upp och gymnastisera med småtjejerna klockan 8. Well, inte mycket att göra åt. Han struntade i alla fall i sin hemmakväll med familjen för att få vara här med mig. Vi kikade på The Chronicles of Narnia-Prince Caspian och The legend of Bloody Mary. Kan ju säga att sistnämnda filnmen var sämst. Well, kan inte ha tur med filmer jämt.

Har börjat loosa ännu mer i vikt, eller ja, jag blir smalare i alla fall, trots att jag till och med börjat käka godis igen. Och äter mat i tid och otid. Inte vet jag vad det beror på. Mår ju faktiskt bra för en gångs skull. Eller? Skulle verkligen behöva åka bort ifrån allt. Kikade på Thailandsresor igår. Hittade några stycken i februari. Hoppas vi tjejer kan åka då. Hoppas verkligen att fröken Gull kan haka på då. Skulle vara jätteroligt. Vill åka överallt. Bila i USA, resa runt i Thailand, åka över till London, rida islandshästar på Island och i Australien. No money. That's my problem. Fuck, nu är jag trött. Ska kika lite mer på tv och sen lägga mig och försöka sova i min ensamhet. Hoppas få träffa Tuben igen imorgon. Och Mannen, nån gång, vill inte att det ska dröja över en månad till.









/ A memory can be forgotten


a feeling lasts forever...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer alltid lösa sig gumman :)
Du är en av de finaste tjejer jag träffat. Och du vet dina vänner finns alltid för dig :)
kramar om

Anonym sa...

Tjena! brukar läsa din blogg lite då å då, gissar på att bilderna är "dina" killar,frågan är vem är "mannen" och vem är "tuben"??
*nyfiken*