tisdag 28 oktober 2008

En ängels tålamod....

Ok, nu har jag hängt med Tuben i några dagar. Oj, sen i lördags. Well, i lördags så åkte jag och Tuben ut till mitt ute i ingenjävlastans, jag skojar inte. Väl där så bastade och ölade jag med grabsen. Skoj som fan var det, iaf tills en av pojkarna trillade och slog sig, började hyperventilera, jag lekte sjuksyrra: andas in genom näsan, ut genom munnen. Och mer puckon till ambulanspersonal får man leta efter. AAAHHH! VI fick ju göra deras jobb. Vi fick lugna mannen och bära ut honom till båren. Jaja, efter mycket ståhej, så blev det film, och eftersom vi var 3 km från närmsta buss, så sov vi där. Jag var duktig flicka och sov med alla kläder på. Men mysigt som fan var det. Just ja, vi hånglade för första gången också. Och jaaa....han är så bra som jag tänkte mig. Too good to be true...
Sen var han hemma hos mig i söndags, mys och film och hångel, och så sov jag med kläderna på igen. Shiiit. Men det har sina reasons. Och igår var vi på bio, såg en sjuuukt rolig film. Stepbrothers. Garvade arslet av oss på exakt samma ställen. Haha. Sen blev det så att jag sov hemma hos han. Ja, jag var en duktig flicka. Men oj, vad farligt det börjar bli. Han har ju en ängels tålamod och är galet förstående. Han vet var jag står, men vill ändå fortsätta träffas. Han är för bra nästan. Ibland önskar jag att jag hade träffat honom först...Men så är inte fallet. This is the story of my life.Tankar snurrar, känslor bubblar. Men inte fullt ut. Nej nej, Still in love with the man. Jaja, ska träffa Mannen imorgon, men det tror jag när jag ser det. Har börjat tappa förtroendet för honom. Tyvärr. Helt sjukt att vi inte har träffats på 4 veckor. I miss him like hell...
Och mitt asshole till ex, han har ju inte fixat mina sista grejer. Aaaahhh....kan ju för fan inte lita på nån nästan.
Ska träffa finnen Janne my man idag också, finally. I hope. Texas longhorn burgers och ööööl. Borde hälsa på Joeybanana också, nu när hon är inlagd på sjukhuset i en vecka för att undersökas om sina myskosvimmingar.
Sen på torsdag bär det av "hemåt" till lilla L.A. Efter mycket tjat och en del sura miner från familjen, så kommer jag vara där torsdag till söndag. Ska se lillasyster plågas i några timmar när hon ska få sin sjuuukt snygga tatuering. Galet fin är den.
Och ja, Carro, jag ska snacka med Mannen så du får ditt ragg nån gång. I'll fix it for ya tomorrow baby! Trust me...så som du snackade häromdan, u need to get laid or somethin'.
Ne, nu bär det av hem till Farsta-hoodsen med Tuben ett tag, sen kommer Miss Fatty hem och då ska det snackas lite med henne. Sen förhoppningsvis Texas och öl med Jan my man. Annars hem bara. Oj visst ja, Joeybanana ska jag försöka ta mig till. Annars får det bli besök där imorn.
All my love to u my angels....
/A memory can be forgotten
a feeling lasts forever...

1 kommentar:

FatCat sa...

gonna miss u babe. du är borta när jag kommer hem. :( men du får hälsa alla så gott och ha så kul.
jag och kattkräken håller ställningarna.