onsdag 1 oktober 2008

The fucking story of my life...

Ja mina kära vänner, jag är sårad, förvirrad, trasig. Wooo, kanske ni tänker, vad har hänt? Jo, jag ska förklara. Mannen, denna fina man, vill inte ha mig på det sätt som jag vill ha honom. Tyvärr. Well, what can I say? Så fort man bestämmer sig för att det är okej att tycka om nån, liite mer än man tycker om nån annan, då skiter det sig. Varför? Vad gör jag för fel?

Ni anar inte hur mycket jag kämpat för att hålla tillbaka mina känslor, men de liksom bara bubblade upp utan förvarning. Det är väl så, äkta känslor kan man inte styra över...

Jag fattar inte. Jag kände ju det här på mig, men lyssnade jag? Nedå, inte alls. Vi som hade så bra...trodde jag äntligen hade hittat en man, kille, karl, pöjk, whatever, som var snäll,fin, mysig och inte behandlade mig som skit.

Förlåt, fel av mig. Han är allt det där. Bara ett fel: Han vill inte ha mig.

Orkar inte ens skriva ärligt talat. Låter två låttexter tala istället...alltså, läs nästa inlägg...

/A memory can be forgotten
a feeling lasts forever....

2 kommentarer:

FatCat sa...

I want U ... puss <3

A memory can be forgotten A feeling lasts forever sa...

aaaww...skönt att man alltid kan lita på dig darling. <3