onsdag 22 oktober 2008

ÄR DET SANT?!?Shit, vi ska på Metallica!Wohoo! Du är en ängel, darling...

...det smset fick jag av Miss Fatty när jag skaffat sista, sista, sista hcp-biljetten till en konsert, man måste ser innan livet tar slut.

I måndags, var jag på dejt. En annorlunda dejt. Jag träffade Tuben (mannen som jag träffade på tunnelbanan a.k.a tuben, för ett x antal veckor sen) mötte upp mig 05.30 (så tidigt har jag inte varit vaken på evigheter, gick upp en timme tidigare också) vid Farsta tunnelbanestation. Vi åker till Globen, för att köa till Metallica. Först satt vi bänkade inomhus utanför Donken, han pillade mig lite i håret, det var såå skönt. Stod och frös och mös i...hm..4, 5 timme ungefär. Sen fick vi biljetter! (Tuben fick mess av sin bror efter han stått och varit frusen: Ok.Bra. Snacka om skillnad från messet jag fick av Miss Fatty). Wohoo! Kändes fan som om jag vunnit en miljon eller nåt. Oj, shit, mitt i allt bloggande så blev jag aaastörstig. Ska dricka nåt sen.

Well, iaf, så hakade Tuben på hem, vi värmde oss i soffan och sen så var han här idag med. Bjöd herrn på brunch och film och mys. Men damn, vad fel det är. Så rätt, men ändå så fel. Han är inte....Mannen. Btw, mitt i allt mysande och flamsande (för idag,tisdag,som egentligen är igår eftersom klockan är efter midnatt,men skitsamma) så ringer Mannen. Blir glad, förvånad och förvirrad. Well, inget speciellt som han ville, men jääklar vad jag är kär i den Mannen. Fattar inte...Skulle kunna sitta utanför hans port en vecka bara för att få se honom. Jag vet, låter som crazy psykobitchbrud, men jag är heeelt såld på honom. Jag föll så hårt man bara kan.

Jaja, det märks vad som händer. Tuben kommer hit imorn och håller mig sällskap under laundryday. Me like. Han är en sån jag behöver just nu. Lite manlig närhet. Fick också veta idag att han är ganska hooked on me. Den var jag inte beredd på. Men det är nice att nån är hooked on me istället för att jag är hooked on him. Men känns fel mot Tuben...är ju head over heels in someone else.

I miss your kisses and our moments...<3

/A memory can be forgotten
a feeling lasts forever...

2 kommentarer:

FatCat sa...

metallica, baby! hur bra som helst. och den där daten är ju cool. nåt att berätta. vad skönt nu att alla kort ligger på borden. så skön o se dig skratt och le igen gums. puss

Anonym sa...

Hej Alexandra!
Tänk att man lyckades hitta på dig på nätet...läste lite snabbt igenom din blogg, helt sjukt men mycket man känner igen sig i. Hur som,hoppas allt är bra med dig...Ska veta att ja tänker på dig ibland..
Kram/ Linn