fredag 31 oktober 2008

Nyttig helg för lilla mig

Då så. nu är jag i lilla L.A. Jag kom igår kväll. Rätt skönt att vara här faktiskt, trots snö och kyla. Ja, det har snöat i Dalarna minsann. Den här helgen kommer gå åt att äta fransk kladdig chokladtårta, god mat, dricka öl, festa med syster och vänner, mysa med familjen och tänka.
Tänka vem mitt hjärta tillhör. Tuben eller Mannen. Just nu tillhör det Mannen. Men aj aj aj, vad fin Tuben är. Finaste människan. Och han är bra för mig. Men nånstans skriker det att han är to good to be true. I don't know.
Numera är jag mellan två jobb, eller ja, arbetslös, kalla det vad ni vill. Men under dessa dagar har jag iaf hängt extremt mkt med Tuben. Han är så rolig, och snäll. Var ute med my man Janne i tisdags. Tuben mötte upp, vilket var tur. För jävlar vad full jag blev. Haha, det börjades på Bröderna Ohlssons, där jag drack vitlöksöl. Och jääävlar i helvete vad vitlök det smakade. Janne fick ta över den. Tog en annan öl och en bloodshot ist. Haha, två shots. Sen drog vi till Vampire Lounge. Jag var den enda som dansade. Haha. Sen till Kvarnen. Oj, där var jag packad som jag vet inte vad. Jag var askalassuperpackadkundeintegåpåbenenjagdäckarinåtjävlahörndrängfull var jag.
Fylleringde massa och skulle sitta på bilar och snacka värmländsk engelska. Tydligen lät det för jävligt. Tuben fick bära hem mig för mina ben levde sitt egna liv och var som spagetti. Han var så snäll. Jag grät en massa och hyperventilerade och svimmade. Men han fanns kvar. Han är en sån som stannar.
Känns dock som att jag försummat mina älskade vänner. Jag gör lätt så när jag blir intresserad av nån, och jag känner mig som en dålig vän och människa, men ändrar jag mig? Nej. Jag ber om ursäkt för det mina änglar. Ska verkligen försöka bättra mig. Älskar er mina kära vänner, mina änglar. <3>
/A memory can be forgotten
a feeling lasts forever...

2 kommentarer:

FatCat sa...

när du kommer tillbaka ska vi ta arslet ur vagnen och få saker gjorda. jajmensan. skriver lista med greje jag ska ha på ikea och längtar tills det blir ordning på ditt rum. det kommer bli så fint. pöss på dig min lilla mansslukerska :P

A memory can be forgotten A feeling lasts forever sa...

mansslukerska? :o jag? noway josé jalapeno on a stiiick! inte jag inte. haha, eller okej då. but, who are u to talk? ;) skojar bara. åå, jävlar vad fint det ska bli. längtar hem som faaeen. puss på dig min lilla söta snygga underbara fantastiska vän som gör livet värt att leva! / a memory...