torsdag 16 oktober 2008

Te, tequila och vindruvor...

....det kallar jag kurering på hög nivå! Sitter här dagen innan det smäller, nämligen Joeybananas stora dag, hennes 20-årsdag, totalt dyng-görförkyld! Såå irriterande! Men nu du, nu jävlar, jag ska bli frisk! Om jag inte blir frisk, då åker jag dit i alla fall. Om jag så är halvt döende så ska jag fira min älskling Joeybanana! Hon fyller ju 20 bara en gång. Plus, att jag har en sååå snygg outfit. Tack kusin Linnea a.k.a Nean.

Är galet taggad inför imorn. Just ja, igår fikade jag och 2 av mina 3 fab girls och gav Joeybanana hennes present. Ett kalaskontrakt! Hon blev så där Johanna-glad som bara hon kan bli. Ett litet glädjetjut bara över presentpappret, för det första. Sen när hon fattade att kontraktet, som gick ut på att jag, fröken Gull och Miss Fatty ska bjuda henne på en helkväll, alltså vi snackar, vi pröjsar middag,dryck och dans...! Tyvärr, när vi gav presenten, så var inte våran 4:e vapendragare, Miss Fatty med, hon mådde inte så bra igår. Men imorn, då jäävlar smäller det! Och ja, toan funkar! Det fick Miss Fatty reda på i ett fint mms från Joey som så snällt tagit reda på detta.

Detta händer imorn: Jobba, köpa strumpbyxor, hem, piffa, till Hökis, festa, till Ambassadeur, vip-rum, skumpa, dansa, hångla (?), hem, sova.

Längtar som fan!

Imorgon smäller det....8.20, då är Märta Johanna"Joeybanana" Norlén äntligen vuxen.

/ A memory can be forgotten
a feeling lasts forever...

Inga kommentarer: